Reviews for Rhodos

7.5
Geen
Geen recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Price/quality

Komen zeker nog terug.

Ook al was het de laatste keer alsof er een zoutpot was ingevallen. Fouten kunnen gebeuren. Alle andere keren was het wel in orde, dus daarom hebben we er niks van gezegd. Of we de volgende keer weer zo los zullen zijn hangt ervan af. Als je meze voor 2 personen bestelt, kan je er gemakkelijk met 4 van eten. Heb ik al zien gebeuren, maar vind dat dat "not done" is.

inge
inge recommends this restaurant for: Couples, Groups, Price/quality

zeer lekker

Reeds meerdere malen langsgeweest, beperkte kaart maar alle gerechten zijn heel lekker.Prijs-kwaliteit heel goed. Grote eters nemen best een voorgerecht zeker bij de lamscôteletjes maar deze zijn dan ook super lekker!

marina

zeeer lekker 10/10...

zeeer lekker 10/10

Hendrik

Voor zijn prijs is het er zeer goed eten ,en...

Voor zijn prijs is het er zeer goed eten ,en het voordeel voor wie echt geen grote maag heeft ,vraag het -of de patron steld zelf voor ,of u de overschot wil meenemen naar huis voor s'anderdaags