Reviews for De Karper

8.8
GERMAIN

Lekker eten,heel mooi gepresenteerd en vriendel...

Lekker eten,heel mooi gepresenteerd en vriendelijke bediening,voor herhaling vatbaar

Jozef

het is een zeer verfijnde keuken, en bediening...

het is een zeer verfijnde keuken, en bediening is zeer vriendelijk

Luc
Luc recommends this restaurant for: Couples, Groups, Gastronomy, Price/quality

Een deugddoende ervaring

De Karper was voor ons een echte ontdekking! Het menu was uitstekend, de wijnen om ter best. Elk bord was een echt kunstwerkje, met veel toewijding en zorg samengesteld. Sfeer en kader waren zeer aangenaam. Vriendelijke en vlotte bediening. Luc Stas

Anne
Anne recommends this restaurant for: Couples, Groups, Gastronomy, Price/quality

fantastisch...

fantastisch

Marnix en Brigitte
Marnix en Brigitte recommends this restaurant for: Couples, Trendy atmosphere, Gastronomy

zoals het gezegde : 'goed maar een beetje weinig'

Dat de kwaliteit en het kader perfect zijn, dat wisten we al sinds jaren. misschien aandacht voor : als men kiest voor de lunch zouden de hoeveelheden een ietsje meer mogen zijn. De 'uiterst lekkere verwenningen' bij de koffie mogen wel komen VOOR de koffie opgedronken is.

Anine
Anine recommends this restaurant for: Couples, Gastronomy, Price/quality

Lekkere eetervaring

Heerlijk menu met enkele uitmuntende smaakbommetjes. Een absolute aanrader voor wie stijlvol en uitmuntend wil eten aan een betaalbare prijs. Absoluut het herbezoeken waard !

Paul
Paul recommends this restaurant for: Couples, Groups, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

Een culinair orgasme

De Karper is een sublieme ontdekking: prachtig interieur, super vriendelijke bediening, ongelooflijk culinaire prestaties ,prachtige bord schikkingen, schitterende smaken, briljant tot en met de desserten met als uitblinker het dessert met pana cotta en perzik (het beste dessert ooit)..... Ben je er nog niet geweest ? Loop er naartoe !

Jorge
Jorge recommends this restaurant for: Gastronomy, Price/quality

Fijn en uitgebalanceerd.

Kleine honger = kleine menu, maar de verwachtingen werden groots ingevuld. Fijn, lekker en uitgelanceerd... elke hap was de moeite! Het kader was niet echt mijn ding, maar wij kwamen voor de smaken. Kalfszwezerik met crumble van koffie was een schitterende paring. Schartong met bouchot mosseltjes en lavas was héérlijk. En frambozen met dragon een perfecte afsluiter. En extra punten voor de oliebol bij de koffie!

Isabelle
Isabelle recommends this restaurant for: Couples

Verfijnde keuken in gezellig kader

We werden opnieuw verwend met verfijnde gerechtjes van begin tot einde. Prachtige gepresenteerd. Gezellig en aangenaam kader met ruime zitplaatsen. Topper !

Veerle
Veerle recommends this restaurant for: Couples, Gastronomy

Zalig!

We waren hier 15/07 om onze huwelijksverjaardag te vieren. Het eten was top en de bediening door de jonge man (die dit schooljaar BI gaat studeren) schitterend!