No budget available
Open 7/7
Show phone number Website Facebook
Lunch Garden is hét familierestaurant bij uitstek. Ideaal om met je kinderen of kleinkinderen gezellig samen een hapje gaan eten.
Bij Lunch Garden kan je terecht voor een lekkere, gezonde maaltijd tegen een betaalbare prijs op ieder ogenblik van de dag. Of je nu langskomt voor een ontbijt, middag- of avondmaal, iedereen vindt zeker zijn gading in het ruime aanbod heerlijke schotels.
Zo staan er traditionele Belgische gerechten op het menu zoals vol-au-vent, balletjes in tomatensaus, of steak met frietjes. Maar je vindt er ook een brede waaier aan salades, pasta-, wok- of grillgerechten.

San
Reviewed on: 18/09/2017
San recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Price/quality

Lunch met kinderen

Aangename en fijne omgeving om met kinderen/familie te vertoeven. Ruim aanbod. Stoofvlees was heerlijk,mag zeker een vaste waarde worden op de menukaart! Kidsmenu's zijn altijd een succes.

Suzy

Lekker maar bijna koud

Samen met collega"s gaan lunchen maar het eten was lekker van smaak, maar frietjes bijna koud en stoofvlees lauw en ik had ook kaaskeoketjes besteld en die kreeg ik pas na mijn stoofvlees en die waren ook niet echt warm. Al bij al een dikke tegenvaller

Bjorn
Bjorn recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Price/quality

Goed uitgerust restaurant en gezellig.

Met de collega's gaan eten , iedereen wat verschillend genomen en alles was prima in orde. Goede bediening , gezellige sfeer en ruime plaatsen. Speelruimte voor de kinderen eveneens aanwezig. Voor herhaling vatbaar in dit restaurant.