Restaurant Restaurant Ludwig

placeholder Tony Callewaert
TonyCallewaert
Reviewed on  07/12/2015 13:31
Tony recommends this restaurant for:

West-Vlaanderen op bezoek "Restaurant Ludwig"

Voor de eerste maal in een eetkamer restaurant gaan eten. Heel warme ontvangst van de gastvrouw Chris. Geeft een aangenaam huiselijk gevoel. De champagne Bonnaire was uitmuntend. Zowel onze gekozen voorgerechten als ook hoofgerecht (de kreeft) waren van hoge kwaliteit. En dan nog de sabayon met ijs ... super lekker. Met 1 woord een klasse zaak en een absolute aanrader. Ik, Tony, hou er aan de chef persoonlijk te feliciteren met zijn kookkunst. Hij was "SUBLIEM" .Nogmaals Proficiat. Ik kom zeker nog terug. Beloofd.

Tony Callewaert
1 Review
Reviewed on  07/12/2015 13:31
Tony recommends this restaurant for:

West-Vlaanderen op bezoek "Restaurant Ludwig"