Restaurant La Durée

placeholder Stephanie Maddelin Ardooie, Belgium
StephanieMaddelin
Reviewed on  27/03/2015 10:31

Topkwalitei

Voor de 3de maal zijn we langsgekomen en steeds wordt je joviaal verwelkomd en bediend. Echte gastvriendelijkheid die iedere persoon waardeert en zich meteen doet thuisvoelen. De amuses zijn speciaal en topgeserveerd met een mooi smaakpallet die alles tot zijn recht doet komen. Alle gerechten zijn tevens top, dingen die je anders niet graag eet, zorgt Angelo voor dat deze echt gewaardeerd kunnen worden omdat alles mooi in samenspraak tot z'n recht doet komen. Prijs kwaliteit zijn ze zeker aan te raden. De aangepaste wijnen zijn een perfect aanvaardbare prijs dat iedereen kan betalen en die het gerecht nog meer tot z'n recht doet komen. Bij het verlaten krijgen we altijd Angelo zelf ook nog een keertje te zien wat toch een teken van dankbaarheid uit straalt naar de klanten toen. Echt goed bezig, doe zo verder. Voor herhaling vatbaar!

Stephanie Maddelin

placeholder Stephanie Maddelin Ardooie, Belgium
StephanieMaddelin
Reviewed on  27/03/2015 10:21

Ontgoocheling

Wat voor ons een leuk gezellig restorant leek, en waar we hoogstwaarschijnlijk terug gingen komen. Werd een ontgoocheling. Het kader is erg mooi, romantisch en veelbelovend. Bij binnenkomst werden we eerder wat arrogant begroet, zelfs in 2 sterrenzaken gebeurt dit veel vriendelijker en jovialer dan deze stijve bedoening. De bediening bleef arrogant alles opzeggen qua gerechten voorstellen alsook het bestek voor je uit gooien, ik had toch meer vriendelijkheid van zo n zaak verwacht. Het menu was goedkoop met de restodays maar ik kreeg snel het gevoel dat ze met de supplementen het onderste uit de kan wilden halen. Als kreeftliefhebber vonden we het supplement extra van 18€ voor een halve babykreeft te veel als je dit bij het voorgerechten zou tellen. De 10€ extra voor wit blauw tov de vis en dit voor 150gr vlees was ook ad dure kant. De smaken bij ieder gerecht vond ik ook wat ontbreken, je zou verwachten dat alles samen op je bord tot een mooi smaakpallet zou komen, helaas vond ik dit ontgoochelend. Enkele dagen ervoor zijn we naar La Durree geweest en kan ik toch oordelen dat we voor bijna hetzelfde geld hebben gegeten en gedronken, betere ontvangst, betere service, betere smaken,... En dat voor 10€ meer. Geen aanrader, mij zie je niet meer terug tenzij met andere uitbaters & personeel

Stephanie Maddelin
Reviewed on  27/03/2015 10:21