Restaurant Zoethout

VeraOp de Beek
Reviewed on  21/05/2015 00:42
Vera recommends this restaurant for:

Een smaak avontuur.

Als je graag verrast en geïnspireerd wil worden op culinair vlak dan is Zoethout een aanrader. De chef Laurens durft ' out of the box' te denken en maakt van alledaagse ingrediënten iets van ongekende hoogte. Vanavond kon ik ondervinden dat ingrediënten ' van bij ons' werkelijk heeeeel lekker zijn als ze goed en op een creatieve manier worden klaar gemaakt. Niet enkel de smaakpapillen komen aan hun trekken ook je ogen worden verwent want elk gerechtje ziet er uit als een klein kunstwerkje, met hier en daar een bloemetje...of een speciaal soort groenten. Lien zorgt er als gastvrouw dan weer voor dat je je snel op je gemak voelt en dat alles vlot en gracieus wordt klaargezet voor alweer een volgende gang. Wat ik ook erg leuk vond was dat de chef en de hulpkoks elk op hun beurt een gerecht kwamen opdienen en er dan wat uitleg bij gaven. Een echte aanrader zou ik zeggen!

Vera Op de Beek
1 Review