Restaurant 't Korennaer

placeholder Willy Vermuyten MECHELEN, Belgium
WillyVermuyten
Reviewed on  16/03/2015 22:51

Schitterende culinaire reis

de chef is absoluut de vermelding 16 in de Gault Millaut gids waard. Naar mijn gevoel zelfs meer. Wat me uitermate aangenaam verraste was dat er bij vermelding van 1 diabetesgast, zonder inboeten op de kwaliteit van de culinaire excursie een aangepast dessert werd geserveerd en dan bedoel ik niet het klassieke kaasbordje maar wel vers fruit in een aangepaste bereiding. Zeker een aanrader voor een volgend bezoek.

Willy Vermuyten

placeholder Willy Vermuyten MECHELEN, Belgium
WillyVermuyten
Reviewed on  15/02/2015 14:21

Fijne Valentijnsavond

Reservatie op korte termijn toch nog in orde gekomen. Kwaliteitsvolle menu voor een faire prijs. Porties iets te groot maar toch goed qua smaak. Personal touch uitstekend. KOrtom een fijne valentijnsavond in aangenaam gezelschap.

Willy Vermuyten
Reviewed on  15/02/2015 14:21