Reviews

Restaurant La Favola

Muntstraat 14 3000 LOUVAIN
Marjolein R. Robert
Marjolein R.Robert
Reviewed on  31/12/2018 10:22
Marjolein R. recommends this restaurant for:

Ik ben er al vaker geweest en altijd heel tevreden. Gisteren was er du...

Ik ben er al vaker geweest en altijd heel tevreden. Gisteren was er duidelijk een probleem met de service want het duurde lang eer we kaarten kregen. Het eten was lekker, maar we wilden graag nog een fles wijn bestellen en vroegen opnieuw om de kaart. Die hebben we nooit gekregen. Onze lege borden hebben lang op de tafel gestaan eer men ze eindelijk kwam afruimen. Daarna hebben we nog eens de kaart gevraagd voor koffie of dessert en opnieuw hebben we de kaart nooit gekregen. Nochtans was er redelijk wat personeel aanwezig dus het was niet duidelijk wat er precies misging. Toen we de rekening vroegen kregen we ook een geschreven briefje waar we lang op moesten wachten en geen echt ticket. Bovendien was er 1 euro aangerekend voor Parmezaan die je bij elke andere Italiaan gratis krijgt en misschien ook wel had gelaten kunnen worden wegens het lang wachten op de menukaart en overige problemen met de service. Ondertussen was mijn oma onwel geworden en hoewel de hele zaal het had opgemerkt was het voor het personeel blijkbaar niet nodig om even te informeren of alles wel oke was. Dat is echt een gebrek aan basisrespect. Ik vind het heel jammer want tot gisteren vond ik het altijd fijn in La Favola, helaas wil ik nu niet meer teruggaan.

Marjolein R. Robert
0 Favorites
0 Reviews
Reviewed on  31/12/2018 10:22
Marjolein R. recommends this restaurant for:

Ik ben er al vaker geweest en altijd heel tevreden. Gisteren was er du...

Ik ben er al vaker geweest en altijd heel tevreden. Gisteren was er duidelijk een probleem met de service want het duurde lang eer we kaarten kregen. Het eten was lekker, maar we wilden graag nog een fles wijn bestellen en vroegen opnieuw om de kaart. Die hebben we nooit gekregen. Onze lege borden hebben lang op de tafel gestaan eer men ze eindelijk kwam afruimen. Daarna hebben we nog eens de kaart gevraagd voor koffie of dessert en opnieuw hebben we de kaart nooit gekregen. Nochtans was er redelijk wat personeel aanwezig dus het was niet duidelijk wat er precies misging. Toen we de rekening vroegen kregen we ook een geschreven briefje waar we lang op moesten wachten en geen echt ticket. Bovendien was er 1 euro aangerekend voor Parmezaan die je bij elke andere Italiaan gratis krijgt en misschien ook wel had gelaten kunnen worden wegens het lang wachten op de menukaart en overige problemen met de service. Ondertussen was mijn oma onwel geworden en hoewel de hele zaal het had opgemerkt was het voor het personeel blijkbaar niet nodig om even te informeren of alles wel oke was. Dat is echt een gebrek aan basisrespect. Ik vind het heel jammer want tot gisteren vond ik het altijd fijn in La Favola, helaas wil ik nu niet meer teruggaan.