Restaurant Zoethout

Steven Notelaers JEUK, Belgium
StevenNotelaers
Reviewed on  02/05/2014 12:03

Rising star!

Toppertje voor culinaire fijnproevers! Sinds de opening in september 2013 hebben we nog geen enkele maand overgeslagen om het originele menu te ontdekken. Magnifiek om te zien/proeven hoe chef Laurens en zijn team steeds weer opnieuw met smaken en natuurlijke kleuren een schilderij op je bord toveren. Vlotte en deskundige bediening op niveau door 'the lady of the house' Lien, die telkens een perfect passende wijn weet te combineren. Top duo, top team! Een rijzende ster op niveau en een must voor elke liefhebber. Wij kijken steevast uit naar de volgende maand.

Steven Notelaers
1 Review