Restaurant Lucky Star

placeholder Dorothy de vliegher
Dorothyde vliegher
Reviewed on  09/07/2015 21:22

KLANTONVRIENDELIJK

Met mijn kleindochtertje geweest.....eerste speeltuig al niet in orde (scherpe kanten, kapot en vol mieren)... lang moeten wachten vooraleer ze bestelling kwamen opnemen (drinken he)....toen het begon te regenen wou ik onder parasol gaan zitten maar werd door ober teruggeroepen.... was gereserveerd....verder geen oplossing mogelijk. Hadden het gehad dan en al een geluk want als ik hier de recensies lees over het eten ben ik blij dat we elders geweest zijn. Mss is gaan kijken in Brasschaat De Melkerij?? hoe het wel moet.

Dorothy de vliegher
Reviewed on  09/07/2015 21:22