Restaurant Degustation

placeholder Rudy Matterne EDEGEM, Belgium
RudyMatterne
Reviewed on  12/10/2013 13:54

Dégustation, kleine désillusion

Prijs aperitief zeer misleidend. Gin-tonic waar je op de rekening nog eens extra moet betalen voor de Tonic. Waarom de prijs (vanaf 10€) niet ineens op de kaart zetten. Geen amuse tijdens aperitief, Voorgerecht met vis-puree ipv verse vis, gelukkig toch nog met smaak, hoofdgerecht en dessert waren simpel en eigenlijk niets speciaals. Weinig groenten. Aangepaste wijnen ook maar simpele wijntjes. Voor ons niet voor herhaling vatbaar !

Rudy Matterne

placeholder Rudy Matterne EDEGEM, Belgium
RudyMatterne
Reviewed on  14/10/2012 20:46

Een echte aanrader !

We hebben hier lekker gegeten en ondanks onze kritische ingesteldheid konden we geen minpunten vinden. We zijn blij dit restaurant te hebben ontdekt en komen zeker terug.

Rudy Matterne
Reviewed on  14/10/2012 20:46