Restaurant Bistro Mathilda

Leopold II-laan 1 8400 OSTENDE
Reviewed on  23/11/2014 22:37

Beter als wat in de volksmond als bistro wordt omschreven

Wij kwamen voor de garnaalkroketten en de karnemelk aardappelen met vers gepelde garnalen, Volle lekker gevulde kroketten met veel garnalen en die karnemelk aardappelen perfect.(nostalgie). En uiteraard een flesje lekkere echte bubbels .een aanrader. De mensen weten echt waar ze mee bezig zijn ,vlotte correcte bediening.

Reviewed on  23/11/2014 22:37

Beter als wat in de volksmond als bistro wordt omschreven

Restaurant Savarin

Albert I-Promenade 75 8400 OSTENDE
Reviewed on  23/11/2014 16:49

Zeeeeeer tevreden

Onlangs gingen wij een 45 jarige verjaardag vieren onder ons tweetjes ,.we reserveerden al a carte ,man man man wat een lekkere tong dat wij daar gegeten hebben, zo van twee in een kilo! een flesje wijn ,flesje champagne, wat water en een koffie. Zalig? Zuivere smaken juiste combinaties Vlotte toffe bediening een klassiek maar zeer geslaagd interieur We hebben nog nooit gekeken naar de prijs , we hadden er zin in.aan al diegenen die miereneuken over prijzen en vergelijken, daar wil ik enkel over zeggen ,ga iets harder werken of ga naar een frituur,daar kom je zeker met je 29 euro toe. Wij hebben boven onze rekening van bijna 300 euro nog wat drinkgeld gegeven ook.

Reviewed on  23/11/2014 16:49

Restaurant Savarin