Restaurant Classics

rachel rachel agnew BORGERHOUT, Belgium
rachelrachel agnew
Reviewed on  03/04/2015 15:14

bij den errel"

mijn moeder en tante gn wekelijks nr de classics. ze worden er echt in de watten gelegd. het personeel is echt heel vriendelijk en ze hebben daar engelen geduld. ik zelf ben nog redelijk jong. de gemiddelde leeftijd is daar wat hoger. ;) . de classics is echt een begrip. het eten wordt gemaakt volgens de duidelijke instructies van de klant., hoe waanzinnig die ook mogen zijn. een glas wijn is dan ook een serieus glas wijn altijd met iets om te knabbelen erbij. een vers gebakje bij de koffie. de uitbaatster en haar zoon zijn super vriendelijk . mooie klassieke inrichting . alles heel netjes. en betaalbaar. de persoon die een comment heeft geplaatst dat er te kleine porties zouden gegeven worden is ofwel een veelvraat of had anders ongelooflijke pech. mvg.

rachel rachel agnew
1 Review