Restaurant 't Vliegend Peerd

Dafnee Van Cauwenberg BONHEIDEN, Belgium
DafneeVan Cauwenberg
Reviewed on  18/06/2015 15:39

't Zal niet mijn favoriet adresje worden

De bediening is vriendelijk, het kader aangenaam, het is eerder wat er uit de keuken komt dat niet echt een waaw-effect oproept. Steak juiste bakwijze maar weinig smaak, bouchot-mosselen bleken zonder waarschuwing gewone zeeuwse te zijn (zelfs toen dit werd neergezet werd hierover niets gerept); kreeft lekker maar niets speciaals. Pluspunt: wijnen (kwalitatief goede wijnen) per glas te verkrijgen.

Dafnee Van Cauwenberg

Dafnee Van Cauwenberg BONHEIDEN, Belgium
DafneeVan Cauwenberg
Reviewed on  18/06/2015 15:34

Als we willen genieten komen we naar Spiga d'oro

Hier is de plaats om te genieten: van elkaar want je hebt een redelijke privacy en het eten wordt met aangename intervallen geserveerd, van de sfeer want het is er echt cosy en toch trendy, van de vriendelijke bediening door de 2 gastvrouwen, van de wijnen die toch wel echt zeer lekker zijn en natuurlijk van het eten zelf, een streling voor de tong en voor het oog: fris, vernieuwend, vers en ronduit heerlijk, mijn petje af voor chef Franco en team .... ik weet van mezelf dat ik geen makkelijke ben voor wat uit de keuken komt en al 16 jaar lang heb ik genoten van elk bordje hier. Schitterend adres.

Dafnee Van Cauwenberg
Reviewed on  18/06/2015 15:34