Restaurant La Favola

Muntstraat 14 3000 LOUVAIN
Reviewed on  02/07/2017 20:46

Fijne Italiaanse keuken

We hebben bijzonder genoten vd. wijnen en de fijne gerechten. De prijs staat in verhouding met de kwaliteitsproducten die aangewend worden alsook de opgediende portie. De prijs vd. pizza's en desserten lijkt ons echter buitensporig. De kaart vh. restaurant week wel af vdie de website en dat is jammer. De service was correct en verliep vlot. In het algemeen waren we best tevreden met onze lunch.

Reviewed on  02/07/2017 20:46

Fijne Italiaanse keuken

Restaurant Be Burger

Hector Henneaulaan 164 1930 ZAVENTEM
Reviewed on  20/06/2016 14:58

Be here for delicious burgers

Ondertussen bulkt het uit aan beoordelingen vr. dit restaurant, wat mij meestal globaal een goede indruk geeft ongeacht enkele slechte(re) commentaren. De hamburgers zijn geraffineerd en gaan de concurrentie vlot voorbij en dit voor een democratische prijs in een authentiek kader. Het concept is zeer goed uitgedokterd en zou een voorbeeld kunnen stellen voor overige eetgelegenheden. Kwantitatief en kwalitatief zit alles op het goede spoor en er is consistentie over de ganse lijn. Het personeel is vriendelijk en attentvol. Deze zaak mag er best wezen en is ronduit een meerwaarde in het lokale horeca-landschap.

Reviewed on  20/06/2016 14:58

Be here for delicious burgers

Restaurant Fonduehuis

Vrijdagmarkt 32 9000 GHENT
Reviewed on  18/08/2015 17:48
peter recommends this restaurant for:

Geen fondue maar wel klassiekers !

Met een afgeladen vol Gent tijdens de Paterholfeesten verzeilden we in dit restaurant met zeer beperkte Belgische klassieke suggesties op de kaart. Het warme weer is uiteraard niet interessant voor zulke zaak. Iedereen bleek aangenaam verrast door de smakelijke traditionele gerechten. De frieten waren bovendien zelf gesneden. De service verliep een beetje traag, maar men was vriendelijk en attent. Persoonlijk heb ik geproefd van elk gerecht en kon alleen maar vaststellen dat alles zeer lekker en van uitmuntende kwaliteit was. Bravo !

Reviewed on  18/08/2015 17:48
peter recommends this restaurant for:

Geen fondue maar wel klassiekers !

Restaurant Ciao Italia

Mathieu de Layensplein 2 3000 LOUVAIN
Reviewed on  26/07/2015 15:47

Trattoria - restaurant

. Hier kan je terecht voor lekkere authentieke al dente pastagerechten. Persoonlijk heb ik een zwak voor hun kalfslapjes.. Hun pizza's en broodjes zijn echter niet om naar huis te schrijven en dat is jammer. Het personeel is attentvol en hartelijk op z'n Siciliaans :). De prijzen zijn er zeer democratisch. In de zomer is het open terras een meerwaarde voor deze blijkbaar reeds 20-jarig bestaande zaak. Dat laatste vertaalt zich ondermeer in consistentie, professionalisme en aangeboden kwaliteit. Ik kom hier dan ook graag terug bij gelegenheid, bij vakmensen die begrijpen wat klanten verwachten.

Reviewed on  26/07/2015 15:47

Trattoria - restaurant

Restaurant Wijnbar / Restaurant Savoye

Savoyestraat 11 3000 LOUVAIN
Reviewed on  18/01/2015 19:11

Ontgoocheling

De gerechten en glazen wijn zijn uitgemeten voor kleine eters. Ik ben hier met honger buitengegaan en was niet overtuigd van de culinaire prestaties. Jammer dit kan/kon beter want er blijken lovende commentaren op het net te circuleren. De wijnen zijn er goed, het interieur aangenaam en het personeel attentvol. Maar dit is niet voldoende om als restaurant te fungeren.

Reviewed on  18/01/2015 19:11

Ontgoocheling

Restaurant Brasserie De La Roue D'or

Rue des Chapeliers 26 1000 BRUSSELS (CENTER)
Reviewed on  08/09/2014 14:15

Een pareltje van een eetgelegenheid

Het wondermooie kader nodigt je uit om plaats te nemen aan een klassieke tafel. De kelners zijn attent, vriendelijk en professioneel. De gerechten zijn copieus, fijn en zeer lekker. Alles is in de puntjes verzorgd en netjes. Men gebruikt hier kwaliteitsprodukten en ieder aan onze tafel was aangenaam verrast . Jammer wonen we vrij ver van deze unieke brasserie anders kwam ik frequenter.

Reviewed on  08/09/2014 14:15

Een pareltje van een eetgelegenheid

Restaurant Acquasanta

Muntstraat 18 3000 LOUVAIN
Reviewed on  31/08/2014 15:53

Gustoso ! Lekker !

Een warm onthaal, een lekkere keuken en democratische prijzen waren sleutelwoorden voor een fijne lunch. De kaart is uitgebreid, het interieur is aangenaam en de keuken vlot georganiseerd. De kelners en dame des huizes hebben oog voor hun klanten en zijn uitermate vriendelijk en gedienstig. De uitvoering vd. gerechten is meer dan correct en de borden rijkelijk bediend. Dit restaurant heeft voldoende troeven in hand om menig smaakpapil te verwennen.

Reviewed on  31/08/2014 15:53

Gustoso ! Lekker !

Restaurant Meating Room

Oude Markt 2 3000 LOUVAIN
Reviewed on  29/07/2014 16:00

Zeer lekker !

Hier moet je zijn voor rood vlees en al wat er huisbereid bijkomt... lekkere frieten,mayo... de nieuwe uitbater weet van wanten en verdient met z'n team een topscore. De prijzen zijn democratisch en in de zomer kan je tafelen op het terras. Ronduit een meerwaarde voor Leuven en omstreken.

Reviewed on  29/07/2014 16:00

Zeer lekker !

Restaurant Las Lanzas

M. de Layensplein 3 3000 LOUVAIN
Reviewed on  15/06/2014 18:57

Ontgoochelend

Deze zaak bestaat al een hele tijd en dan verwacht men toch enige kwaliteit en consistentie over de ganse lijn. Jammer genoeg bleek de paella onze culinaire verwachtingen niet in te lossen en verdampte al snel onze apetijt. De schelpjes bleken niet goed gekuist waardoor zand zich in het gerecht had gemengd. Aansluitend was de rijst niet goed gekookt en liet bijgevolg het geheel smakeloos. De gekozen wijn was wel vrij goed en de service attentvol. Het terras is aangenaam vertoeven en werd opgezocht door menig klant die tevreden leken. We zullen het houden bij een eenmalige uitschuiver, zoniet bestel je best een ander gerecht, er is voor ieder wat wils.

Reviewed on  15/06/2014 18:57

Ontgoochelend

Restaurant Chez Anesti (pitta Grill Petits Os)

Chaussée de Louvain 922 1140 EVERE
Reviewed on  15/06/2014 16:06

Heerlijk maal

Beleefd, vriendelijke en attente kelners zetten meteen de toon vdeze Griekse eettempel. Er is een ruime keuze en aan een vrij democratische prijs. Hier tarten lekkere en copieuze gerechten de smaakpapillen. De service verloopt zeer vlot. Over de ganse lijn een uitzonderlijke meevaller met misschien 1 mineur met name de tafeltjes.

Reviewed on  15/06/2014 16:06

Heerlijk maal

Restaurant O'fado

Parijsstraat 49 3000 LOUVAIN
Reviewed on  19/01/2014 17:17

Smaak siert eenvoud

Wie houdt van eenvoudige maar smaakvolle gerechten is hier op het juiste adres. Verfijnde gerechten liefhebbers zullen niet gemakkelijk de tafel enthousiast verlaten, nochtans worden hier degelijk wel kwaliteitsprodukten voorgeschoteld. Opdiening traag maar zeer vriendelijke bediening. De stokvis gerechten bevatten net iets te veel zout maar zijn royaal en traditiegetrouw bereid. De eetkaart is mijn inziens vrij democratisch geprijsd in tegenstelling tot de dranken. Al bij al is 'O Fado' een aangename alternatieve culinaire belevenis en doet deze zaak de Portugese keuken alle eer aan.

Reviewed on  19/01/2014 17:17

Smaak siert eenvoud

Restaurant Buongusto

Haachtsesteenweg 118 1820 STEENOKKERZEEL
Reviewed on  22/06/2013 16:59

Lekkere en kwalitatieve keuken vooral wat de pizza's en kalfslapjes be...

Lekkere en kwalitatieve keuken vooral wat de pizza's en kalfslapjes betreft. Ruim aanbod aan suggesties. Spijtig dat de wijn vrij duur geprijsd is in tegenstelling tot de huiswijn. Op de drukkere dagen verloopt de bediening ronduit rommelig maar steeds hartelijk.

Reviewed on  22/06/2013 16:59

Lekkere en kwalitatieve keuken vooral wat de pizza's en kalfslapjes be...

Restaurant Ristorante Da Peppino - Piccola Italia

Cornelis Peetersstraat 3 C 1830 MACHELEN
Reviewed on  22/06/2013 16:31

Lekker en rustig.

Deze familiezaak vaart een eigenzinnige koers. Minpunten : Suggesties steeds dezelfde en beperkt.. Sommige gerechten te duur geprijsd andere dan weeral democratisch. Nooit geen aanbod 's middags van dagschotels o f (week)menu's. Pluspunten : De wijnkaart biedt een zeer goede selectie heerlijke italiaanse wijnen en dit voor een zacht prijsje. Het kader is rustig, aangenaam en spacieus. Je eet er vrij goed en de smaakvolle gerechten zijn copieus. Een van mijn favorieten is de 'vitello tonato'. De service is professioneel en hartelijk.

Reviewed on  22/06/2013 16:31

Lekker en rustig.

Restaurant Le Moulin De Lindekemale

Av.J.F. Debecker 6 1200 WOLUWE-SAINT-LAMBERT
Reviewed on  22/12/2012 12:08

Vaste waarde in gastronomische wereld

Uitstekende en vriendelijke bediening. Fijne en heerlijke gerechten voor een zacht prijsje ( maandmenu). Consistent over de gehele lijn, dit zijn vakmensen tewerk in een mooi oud rustiek kader, geknipt dus voor een hoogstaande gastronomische uitstap.

Reviewed on  22/12/2012 12:08

Vaste waarde in gastronomische wereld