Restaurant Rest-eau-cafe Rozebroeken

Monique Van Melkebeek
MoniqueVan Melkebeek
Reviewed on  24/03/2013 14:50

Beoordeling rest-eau-café Rozenbroeken

De interactie tussen Restobookings en het personeel van het restaurant kan beter. Het personeel was niet op de hoogte van mijn electronische reservering van een tafel voor 4 op vrijdag 22 maart 2013 (nochtans bevestigd per e-mail om 17.22 uur). De ontvangst kan beter. Nadat wij zelf een tafel hadden uitgekozen (gezien er niemand was om ons te ontvangen en naar een tafel te begeleiden), heb ik na een klein kwartier ook zelf de moeite moeten doen om aandacht te trekken door mij te melden bij de ontvangstcounter (waar een personeelslid met verbazing mijn uitgeprinte reservering las en bleek niet op de hoogte te zijn).

Monique Van Melkebeek
1 Review