Restaurant Restaurant Cavalieri

Cantecroylaan 30 2640 MORTSEL
Reviewed on  18/08/2017 10:50
Els recommends this restaurant for:

We namen het lunchmenu met zalm, saltimbocca en nagerecht. Voortreffel...

We namen het lunchmenu met zalm, saltimbocca en nagerecht. Voortreffelijk toebereid en gepresenteerd. Rustige atmosfeer, niet opdringerige bediening.

Reviewed on  18/08/2017 10:50
Els recommends this restaurant for:

We namen het lunchmenu met zalm, saltimbocca en nagerecht. Voortreffel...

Restaurant Restaurant Spijker

Jozef Kenneslei 16 2610 WILRIJK
Reviewed on  23/03/2013 08:08

Aan te bevelen

We bezochten dit restaurant reeds driemaal naar aanleiding van de Resto-week. Telkens waren we zeer tevreden. De lunch was erg lekker en gevarieerd en dit voor een prijs van €21. Vooral het dessert was heerlijk en mooi gepresenteerd. Toch een kleine opmerking: misschien hoeven er niet zoveel verschillende ingrediënten op het bord te liggen. Wat minder variëteit, maar iets grotere hoeveelheden genieten onze voorkeur.

Reviewed on  23/03/2013 08:08

Aan te bevelen

Restaurant De Wittekop

Herentalsebaan 194 2160 WOMMELGEM
Reviewed on  04/11/2012 08:45

Echt de moeite waard

We hebben tijdens de RestoWeek voor een lage prijs een voortreffelijke maaltijd genoten, met attente service in een rustige sfeer. Echt een aanrader.

Reviewed on  04/11/2012 08:45

Echt de moeite waard

Restaurant De Cocotte (kokerij)

Kleistraat 175 2630 AARTSELAAR
Reviewed on  25/03/2012 08:30

Uitstekende ervaring

Prima ontvangst. Lekker en verzorgde maaltijd. Niets op aan te merken.

Reviewed on  25/03/2012 08:30

Uitstekende ervaring

Prima ontvangst. Lekker en verzorgde maaltijd. Niets op aan te merken.

Restaurant Restaurant Rimbaud

Hessenbrug 5 2000 ANTWERP
Reviewed on  11/10/2011 09:42

Prima lunch aan voordelige prijs.

We hebben genoten van een fijne lunch. De presentatie en de afwerking waren van een hoge kwaliteit. De zalmbereidingen die we als tussengerecht namen zijn exclusief en zeer lekker. Aan te bevelen.

Reviewed on  11/10/2011 09:42

Prima lunch aan voordelige prijs.