Restaurant Ristorante Marina

Albert I° Promenade 9 8400 OSTENDE
Reviewed on  30/09/2017 18:06

Delizioso!!

Prima restaurant! Heerlijke Italiaanse gerechten. Prima, attente bediening. En inderdaad, de sabayon is zeker een aanrader! Ook plezant om in groep te bezoeken.

Reviewed on  30/09/2017 18:06

Delizioso!!

Restaurant Bleu Chaud

Koninklijke baan 15 8420 LE COQ
Reviewed on  30/09/2017 17:43

Lekker eten, vriendelijke bediening, mooi kader

De afgelopen jaren zijn we hier geregeld gaan eten. Het bevalt ons steeds prima. Ongedwongen, attente bediening. kinderen worden er prima onthaald. Mooi terras.

Reviewed on  30/09/2017 17:43

Lekker eten, vriendelijke bediening, mooi kader

Restaurant Grand Hotel Belle Vue - Bistro Place Royale

Koninklijk Plein 5 8420 LE COQ
Reviewed on  30/09/2017 17:38

Lekker maar we vonden het (te) duur

Zeker niet slecht, vriendelijke bediening, maar toch een stevige rekening voor een aperitief met 3-gangen menu (à la carte). Wij vonden het niet van een hogere klasse dan bepaalde andere restaurants in De Haan, waar de prijs schappelijker is. Maw prijs/kwaliteit viel tegen.

Reviewed on  30/09/2017 17:38

Lekker maar we vonden het (te) duur