Restaurant Apriori

Sint-Goriksplein 19 9450 HAALTERT
Christ'l Timmermans Sint-Lievens-Houtem , Belgium
Christ'l Timmermans
Reviewed on  21/01/2013 12:23

Voor ons het beste restaurant waar we tot nu toe al gegeten hebben.

Voor ons is Apriori een buitenbeentje in ons restaurantgebeuren. Een zeer mooi modern rustgevend interieur, de bediening door het personeel of de gastvrouw is altijd tot op de puntjes in orde en de gerechten zijn altijd speciaal en uitmuntend lekker. Terwijl je aan het tafelen bent kun je de chef en het personeel aan het werk zien. We hebben er toch al een paar keer geweest en zijn toch altijd verbaast over hoe de chef met eenvoudige dingen een heerlijk en mooi ogend gerechtje kan maken. We gaan binnenkort terug en ik kijk er zeker al naar uit. Een echte aanrader voor wie wat culinairer wil tafelen.

Christ'l  Timmermans
1 Review
Reviewed on  21/01/2013 12:23

Voor ons het beste restaurant waar we tot nu toe al gegeten hebben.