Restaurant La Table De Mus

Place de la vieille halle aux bles 31 1000 BRUSSELS (CENTER)
JBCM Westerhuis
JBCMWesterhuis
Reviewed on  29/04/2016 08:17
JBCM recommends this restaurant for:

Gastheerschap en kwaliteit

Op 27 april bij Table de Mus geluncht. We zijn hier onverwacht terecht gekomen, omdat het restaurant dat we hadden gereserveerd failliet bleek te zijn. Mooi, modern ingericht, met prachtige met linnen gedekte tafels, wat meteen al een feestelijk gevoel geeft. In afwachting van onze gasten genoten we van een heerlijk glas champagne. Omdat zij nogal op zich lieten wachten, schroomde de gerant niet om ons glas bij te vullen. We hebben hier een voortreffelijk 3 gangen menu genoten met bijpassende wijn. Vooraf verse vis in huisgemaakt zeewater, heel bijzonder en smaakvol. Het hoofdgerecht was sulfide gegaard kalfsvlees, wat vervolgens krokant was gebakken, vergezeld van een fijne puree, artisjok en een witte en groene asperge. Het nagerecht was een met mousse gevulde chocoladebol overgoten met een sinaasappelsaus. Een betere lichte lunch hadden wij ons niet kunnen wensen, wij komen zeker terug. Niet in de laatste plaats vanwege de onopvallende aandacht van de gerant! Complimenten!

JBCM Westerhuis
1 Review