Restaurant 't Binnenhof

Markt 24 9900 EEKLO
Reviewed on  01/02/2015 00:00

slechte service

Dinsdag middag gaan lunchen in Binnenhof. Lang moeten wachten. Te weinig personeel. Ik bestelde een salade Binnenhof. Ik kreeg een bord met sla en rucola, fruit (halve banaan, wat appel, 3 druiven en ananas uit blik) met gebakken kip. Vergezeld door tartaarsaus !!?? Ik verwacht van een salade toch wel wat meer! Geen aanrader

Reviewed on  01/02/2015 00:00

slechte service

Restaurant Roux

Papegaaistraat 79 9000 GHENT
Reviewed on  23/09/2013 00:16

lekker

Al 2 keer in Roux geweest, steeds lekker gegeten. Een aanrader. Tip: de Groupondeals in de gaten houden, op die manier heb je een 5 gangen menu aan de helft van de prijs.

Reviewed on  23/09/2013 00:16

lekker

Restaurant Vesuvio

Grotebaan 72 9920 LOVENDEGEM
Reviewed on  23/09/2013 00:12

niet meer zoals het was

De kwaliteit is niet meer zoals het vroeger was. De steaks waren taai, de scampi's droog,... En eerlijk gezegd, het was er vroeger niet echt proper maar nu, is het echt erg. Tja mij zien ze er niet meer.

Reviewed on  23/09/2013 00:12

vlotte sympathiek bediening

Lekker, vlotte bediening.

×

Become a Resto.be member

More than 385 000 people are registered on Resto.be!

Join our community and enjoy many advantages as a Resto.be member:

Receive personalised promotional offers
Manage your own lists (wishlist, favourites, restaurants already visited,…), your online reservations, your reviews, your personal data,…
Have early access to reservations to our key events such as RestoDays

Register with your Facebook account

Recommended

The easy way to sign in to Resto.be

or

Fill in the information below