Restaurant Sans Cravate

Langestraat 159 8000 BRUGES
placeholder Bakkerij Afdeling De Avondschool
Bakkerij AfdelingDe Avondschool
Reviewed on  24/10/2017 09:37

van een "mindfuck" gesproken!

Een regelrechte ramp... We werden op een barkruk in een hoekje gedropt met op 50 cm een blanke muur voor onze neus! Gewoon naast elkaar...i.p.v. een tête à tête... Dit moest het hoogtepunt worden van onze huwelijksverjaardag na een dagje Brugge. Het eten noem ik een "mindfuck". Dit is de mensen doen geloven dat dit gastronomisch is. Wij kozen voor de 6-gangen menu. Wel ik had de indruk dat dit 1 gang was op 6 verschillende bordjes. Salade op de bbq met een dressing zonder meer??? Dit was voor ons een brug te ver. Die ster zal toch eens moeten herbekeken worden, mijn gedacht.

Bakkerij Afdeling De Avondschool
1 Review
Reviewed on  24/10/2017 09:37

van een "mindfuck" gesproken!