Restaurant De Violin

Bosuil 1 2100 DEURNE
Reviewed on  08/10/2012 13:10

heel lekker, aan aanrader als je tijd hebt

Wij hebben lekker gegeten, alleen wat het jammer dat alles zo lang duurde. We zijn binnen gekomen om 20,00uur en rond 20,45u kregen we ons glaasje cava. Heel veel later kregen we een klein kommetje pompoenssoep, die wel lekker was maar helaas lauw. Ons voorgerecht hebben we dan rond 21,40 u gekregen en zo ging het verder. Afin na hoofdgerecht,dessert en koffie of thee, hebben we de zaak verlaten rond 11,45u Voor slechts 3 gangen is dit wel zeer lang tafelen. We hadden voor aangepaste wijnen gekozen, helaas één persoon drinkt alleen maar witte wijn, en zij kreeg na onze vraag haar 2e glas, van diezelfde witte wijn, als haar hoofdgerecht al op was.Maar nogmaals de gerechten waren lekker!!

1 Review
Reviewed on  08/10/2012 13:10