Restaurant Zoethout

Vloeiherkstraat 14 3830 WELLEN
Martine Brockmans Molenstede
MartineBrockmans
Reviewed on  26/05/2014 19:59

Van deze jonge chef gaan we beslist nog veel horen!

We waren aangenaam verrast bij ons bezoek aan dit jonge koppel. De ontvangst was hartelijk en we genoten van een glaasje bubbels en heerlijke hapjes op de binnenkoer van het restaurant. De gerechten waren verfijnd en het gebruik van eigen producten uit eigen tuin konden we wel appreciëren. Als afsluiter namen we de kazen. Deze werden origineel gepresenteerd op een kaaskar met als troef allemaal Belgische kazen. Voor ons een ware ontdekking van begin tot einde en zeker een reden om nog eens over te doen!

Martine Brockmans
1 Review
Reviewed on  26/05/2014 19:59

Van deze jonge chef gaan we beslist nog veel horen!