Restaurant De Pottekijker

Kaasrui 5 2000 ANTWERP
Reviewed on  27/02/2014 09:21

Loved it!

The restaurant was perfect in every way. It's the honest, Belgian kitchen at a very fair price. We had the crown of lamb and a mix of fish. Everything was prepared excellently and the atmosphere in the restaurant was very hospitable and cosy. It's not too big, so making reservations is recommended. Definitely worth a visit!

Reviewed on  27/02/2014 09:21

Loved it!

Restaurant Antwerp Skyline

Beatrijslaan 29 2050 ANTWERP
Reviewed on  25/02/2014 14:26

Lekker eten en zalig gelegen terras

Topservice en lekkere gerechten. Hier kan je nu eens echt genieten van een lekkere lunch onder het zonnetje met een prachtig uitzicht!

Reviewed on  25/02/2014 14:26

Lekker eten en zalig gelegen terras

Restaurant Gollem

Suikerrui 28 2000 ANTWERP
Reviewed on  30/01/2014 07:21

Speciale bieren en lekker eten!

Op wandelafstand van de kaai kan je terecht bij Gollem voor honderd-en-één verschillende biersoorten. Daarnaast voorzien ze lekkere gerechten en kan je kiezen uit 30 soorten tap-bier! Topper voor een avondje uit.

Reviewed on  30/01/2014 07:21

Speciale bieren en lekker eten!

Restaurant Bistro Jacob

St-Jacobsmaarkt 89 2000 ANTWERP
Reviewed on  21/01/2014 14:59

Aanrader!

Gezellig kader om te dineren met een groepje vrienden/vriendinnen. Ideaal om voor een avondje uit te genieten van lekkere gerechten en een vriendelijke enthousiaste bediening!

Reviewed on  21/01/2014 14:59

Restaurant Mano

Karekiet 1 2970 SCHILDE
Reviewed on  21/01/2014 14:11

Aanrader

Gezellige zaak met lekkere gerechten. Een aanrader!

Reviewed on  21/01/2014 14:11

Aanrader

Gezellige zaak met lekkere gerechten. Een aanrader!

Restaurant Spaghettiworld

Oude Koornmarkt 66 2000 ANTWERP
Reviewed on  20/01/2014 12:42

Aanrader!

Spaghettiworld biedt een enorme variatie aan lekkere gerechten aan! Naast de vriendelijke bediening kan je hier keer op keer genieten van verse heerlijke gerechtjes.

Reviewed on  20/01/2014 12:42

Restaurant Heide Statie

Heidestatieplein 4 2920 KALMTHOUT
Reviewed on  28/11/2013 14:10

Top!

Lekker eten en goede service. Leuk voor een avondje met vrienden!

Reviewed on  28/11/2013 14:10

Top!

Lekker eten en goede service. Leuk voor een avondje met vrienden!

Restaurant Restaurant Cena

Door Verstraeteplaats 4 2018 ANTWERP
Reviewed on  20/11/2013 13:19

Top!

Gezellig kader, lekker samengestelde menu's en topservice!

Reviewed on  20/11/2013 13:19

Top!

Gezellig kader, lekker samengestelde menu's en topservice!

Restaurant Comocomo

Kammenstraat 75 2000 ANTWERP
Reviewed on  18/11/2013 10:36

Origineel en lekker!

Bij ComoComo werken ze volgens een uniek concept: tapas die langs een lopende band over heel de tafel 'rollen'. Ze zijn allen bijzonder lekker en zijn bereid met uit Spanje ingevoerde verse producten. Verder bieden ze verschillende formules aan zodat je steeds 'op maat' kan genieten van hun gerechtjes. Bediening is ook steeds zeer vriendelijk!!

Reviewed on  18/11/2013 10:36

Origineel en lekker!

Restaurant Samoerai - Teppanyaki

Willem Ogierplaats 2-3 2000 ANTWERP
Reviewed on  28/10/2013 14:47

Topavond!

Hier naartoe geweest met familie en vrienden om mijn veejaardag te vieren. Naast een vriendelijke, flexibele bediening kregen we een heuse show aan de tepanyaki-tafel. Het menu omvatte ook meer dan voldoende gangen (steeds ook grote porties) en de kwaliteit van de gerechten was top!

Reviewed on  28/10/2013 14:47

Topavond!

Restaurant Patine

Leopold de Waelplaats 1 2000 ANTWERP
Reviewed on  28/10/2013 14:09

Gezellig én lekker

Heerlijke dagverse soepen, lekkere ontbijten (en helemaal niet duur!) en een vriendelijke bediening! Ideaal tussen het shoppen door!

Reviewed on  28/10/2013 14:09

Gezellig én lekker

Restaurant Restaurant Rimbaud

Hessenbrug 5 2000 ANTWERP
Reviewed on  22/07/2013 14:14

Top!

Voor het eerst mochten we recent kennis maken met dit restaurant. Eindelijk hebben we nog eens een restaurant gevonden met een top Fanse keuken en gezellig interieur. Naast het uitgebreide Gin-aanbod, is de menu zeker aan te raden! De gerechten zijn stuk voor stuk enorm lekker, zeer verzorgd en de porties zijn meer dan voldoende. Een echte aanrader voor een romantisch avondje!!

Reviewed on  22/07/2013 14:14

Restaurant Cambodia

Godefriduskaai 10 2000 ANTWERP
Reviewed on  27/06/2013 11:23

Lekker en puur eten binnen een zeer gezellig huiselijk kader op een toplocatie!

Dankzij de openingsreceptie zijn we ervan overtuigd dat we hier zeker nog eens terugkomen! De keuken is enorm puur en biedt lekker gerechtjes. Daarnaast is iedereen van het personeel vriendelijk en zorgen ze voor een warme ontvangst!

Reviewed on  27/06/2013 11:23

Lekker en puur eten binnen een zeer gezellig huiselijk kader op een toplocatie!

Restaurant De Loberge

Waasland shopping center -shop27/28<br>Kapelstraat 100 9100 SAINT-NICOLAS
Reviewed on  26/02/2013 15:05

Geen aanrader!

Reeds meermaals 'geprobeerd' om hier te gaan eten en ook meermaals geprobeerd om eten af te halen met telkens een zeer negatieve ervaring tot gevolg. Je moet urenlang wachten wanneer je in de zaak zelf plaats neemt tot men je bestelling komt opnemen (terwijl er ronduit 10 couverts beschikbaar zijn). Indien je bijvoorbeeld een broodje,... wenst mee te nemen wacht je gemiddeld een 30-tal minuten (zelfs wanneer je meteen wordt bediend is de gemiddelde 'snelheid' 4 broodjes beleggen per uur). Naast de lange wachttijden is het personeel verder ook alles behalve vriendelijk. Naast rollende ogen, een gebrek aan motivatie en veel gezucht bij het opnemen van je bestelling, krijg je keer op keer af te rekenen met werkstudenten die traag werken en daarbovenop nog eens commentaar geven of zure blikken geven als je hen geen fooi geeft. Wat mij betreft kan je beter in de aangrenzende zaken gaan eten want daar staan kwaliteit, service en klantvriendelijkheid allesinds veel hoger in het vaandel.

Reviewed on  26/02/2013 15:05

Geen aanrader!

Restaurant Onder Den Toren

Kerkstraat 86 9250 WAASMUNSTER
Reviewed on  26/02/2013 14:47

Open ontvangst en gastronomische lekkere gerechten

Het is zeker de moeite om hier te komen eten! Je wordt steeds met open armen ontvangen en de bediening is over het algemeen top. Naast het gezellige interieur kan je in de zomer ook buiten zitten. Verder is het zeker de moeite om de maandmenu's uit te proberen. Wij komen hier al maanden en keer op keer krijgen we lekkere gerechtjes voorgeschoteld. Aanrader!

Reviewed on  26/02/2013 14:47

Open ontvangst en gastronomische lekkere gerechten