Restaurant Taverne Kopenhagen

Houtbriel 28 9100 SAINT-NICOLAS
Reviewed on  02/12/2018 13:50

Goed eten maar niet intiem

Heel lekker gegeten met geweldig vriendelijke bediening. In het weekend druk en rumoerig maar ga zeker in de week nog eens terug voor het eten en de bediening.

Reviewed on  02/12/2018 13:50

Goed eten maar niet intiem

Restaurant Het Moment

Parklaan 46 9140 TEMSE
Reviewed on  03/04/2016 11:40
serge recommends this restaurant for:

Verfijnd, discreet en attent

Lekkere verfijnde keuken, perfecte bediening zonder te aanwezig te zijn en ze hielden perfect rekening met mijn glutenprobleem. Aanrader voor wie van lekker en stijlvol houd.

Reviewed on  03/04/2016 11:40
serge recommends this restaurant for:

Verfijnd, discreet en attent

Restaurant Den Silveren Harynck

Grote Baan 51 9100 SAINT-NICOLAS
Reviewed on  30/03/2014 05:06

gemengd gevoel

We werden warm onthaald en kwamen toe in een gezellig kader. Toen we op tafel iets verzette vonden we nog broodkruimels van de vorige bezoekers. Het eten bestond uit mooie schilderijtjes. Ze waren lekker. Zeer mooi van uitzicht maar de smaken konden nog net dat ietsje beter. Dit verklaart ook waarom ze geen ster hebben. De aangepaste wijnen werden correct en voldoende bijgeschonken. Toen ik iets specifieker vroeg van waar de wijn kwam kon men mij enkel zeggen dat hij uit de vallei van de Loire kwam. Mooie streek, maar bestaande uit meerdere dorpen. Jammer dat men dit niet wist. Toen ik van het toilet terug kwam merkte ik meerdere spotjes waar stof- of spinnenwebben in hingen. Globaal OK

Reviewed on  30/03/2014 05:06

gemengd gevoel