Burgerij

3 persons have written a review about BURGERIJ

Rita Jacobs
Reviewed on 09/10/2016

Onprofessioneel - klantonvriendelijkheid - wachten

Na een toffe film wouden we gisteren een snelle hap gaan eten! Wachttijd tafel 30 minuten! En ja na een half uur wachten mochten we aan tafel, 5 minuten later bestelling geplaatst ! So far so good! Half uur later krijgen de mensen naast ons, die na ons zijn binnen gekomen, eten. Dit evenzo voor de mensen achter ons, nog later binnengekomen! Als ik de zaalverantwoordelijke aanspreek, zegt hij in het voorbijgaan dat ons eten er zo aankomt. 20 minuten later krijgt nog een andere tafel zijn eten! Waarop ik zeg dit kan toch niet meer! Repliek van de zaalveratwoordelijke:' mevrouw u moet hier maar niet zo laat komen eten met uw kinderen'. Hij vond het ongepast dat we een klacht hadden en hij er geen woorden aan vuil maken! Dus nieuwe definitie van eten is ZO klaar, is je krijgt geen eten en uiteindelijk is het uw eigen schuld!

Liesbeth Rooms
Reviewed on 25/01/2015

Jammer maar helaas: onvoldoende

Jammer maar helaas, om 19u binnenkomen met 2 kinderen, verzekerd worden dat het best goed vooruit gaat, bestelling geplaatst om 19u30, om 20u50 zelf moeten gaan vragen of het nog lang zal duren, terwijl de bediening je tafel meermaals passeert, om dan te horen dat er 'weeral' een bonnetje is zoek geraakt!!! Een dik nul voor bediening en zaal, over het eten kan ik niks zeggen wat dat hebben we nooit gezien.

Samuel Roovers

Worst service ever

We came here, and were helped as soon as possible, then after waiting 20 minutes still no one took our order and when we raised our hands to order, the waitress pulled a face, absolutely disappointing.