JOS THEYS BOERDERIJ

Sluisbeekstraat 9 - 3220 HOLSBEEK | Show phone number016.62.35.25
 |  | website restaurant JOS THEYS BOERDERIJ

Info restaurant JOS THEYS BOERDERIJ

Jos Theys Boerderij is een unieke combinatie van een kwaliteit vleesrestaurant en landelijke gelegen.

Aan de ene zijde van het erf kan je "de galerie" vinden, onze zaal die baadt in een oaze van licht en ruimte. Aan de overkant, in de charmante oranjerie of in de piekfijn verzorgde tuin, geniet je in een aangename sfeer van onze variëteit superlekker puur vlees van eigen huize. In de slagerij kan je ook steeds je kwaliteit vlees kopen om thuis te genieten van onze unieke kwaliteit.

De restaurantkaart biedt zowat alle denkbare stukken kwaliteitsvlees van filet tot côte à l’os, van binnenspier tot zwezeriken. Bekijk onze kaart voor meer info over ons aanbod.

facebook

Cuisine: Meat, Gastronomic, Belgian-French
Budget: ± 40 EUR
Payment facilities: Master Card, Visa, Bancontact

Facilities and Services

Facilities: Ambiance Cool, RestoBookings, Playground, Private room, Lounge, Winter garden, Parking, Disabled Access, Terrace, Garden, Smoking area, Wi-fi
Setting: Authentic surroundings, Castle farm, Rustic

See the detailed note
  • Quality
  • Ambiance
  • Service

Subliem lekker gegeten in een hele mooie tuin ! De service was perfect ! Een ervaring om nog heel vaak over te doen !

UserPicture
, 48 years, buken
See the detailed note
  • Quality
  • Ambiance
  • Service

Lekker vlees... niet te evenaren ! De Saladbar is ietwat sober. Hier mag wat creatiever mee omgesprongen worden, om de prijs/kwaliteit nog meer na te streven. Maar het was heel gezellig, ik heb lekker gegeten en kom zeker nog terug !