we werden vriendelijk onthaald en behandeld...
we werden vriendelijk onthaald en behandeld gedurende ons gans etentje. Het eten was superlekker en mooi gedresseerd Bazeke... pluimpje voor je vriendelijk personeel, want zij maken of kraken het, verzorg en waardeer ze dus maar goed.