Reviews for Brasserie Bergelen

879 people have written a review about this restaurant
Book your restaurant on line et you will receive the day after you restaurant visit an invitation to write and share you review
9.1
879 reviews
date score
Bianca
Reviewed on: 09/08/2021
Bianca recommends this restaurant for: Groups, Price/quality

We werden vriendelijk ontvangen en genoten...

We werden vriendelijk ontvangen en genoten van een lekkere maaltijd.

luc
Reviewed on: 06/08/2021
luc recommends this restaurant for: Couples, Price/quality

reservatie ok en bediening en maaltijd super.he...

reservatie ok en bediening en maaltijd super.heb toch liever een antwoord in het nederlands ipv het engels

Kris
Reviewed on: 05/08/2021
Kris recommends this restaurant for: Groups, Trendy atmosphere

Lekker eten vlotte bediening...

Lekker eten vlotte bediening

Heidi
Reviewed on: 04/08/2021
Heidi recommends this restaurant for: Couples, Kids

Vriendelijk personeel mooie locatie....

Vriendelijk personeel mooie locatie.

Trees
Reviewed on: 01/08/2021
Trees recommends this restaurant for: Groups, Price/quality

Vlotte, vriendelijke bediening en lekker eten...

Vlotte, vriendelijke bediening en lekker eten

gerdy
Reviewed on: 01/08/2021
gerdy recommends this restaurant for: Couples, Price/quality

heel vriendelijke bediening en het eten heel...

heel vriendelijke bediening en het eten heel verzorgd en lekker

Ann
Reviewed on: 31/07/2021
Ann recommends this restaurant for: Groups, Price/quality

Lekker eten en goeie bedoening...

Lekker eten en goeie bedoening

Vanessa
Reviewed on: 26/07/2021
Vanessa recommends this restaurant for: Groups, Trendy atmosphere

Yes...

Yes

Geert
Reviewed on: 25/07/2021
Geert recommends this restaurant for: Couples, Kids

Superlekker in mooie omkadering...

Superlekker in mooie omkadering

Kristel
Reviewed on: 25/07/2021

Vriendelijk personeel ondanks ze het heel druk...

Vriendelijk personeel ondanks ze het heel druk hebben. Lekker eten! Minpuntje: Het was lang wachten op ons eten want er zijn 2 mensen in opleiding. Met alle begrip! Het was wel stressen want ik moest nog een eind met mijn fiets naar huis. Tegen de donker, was ik thuis. Oef. Toch een dikke pluim voor het personeel voor hun harde inzet!!! :-) Mvg, Kristel Lietaert

date score