Reviews

Restaurant Bistro Henriette

Sluisstraat 68 8300 KNOKKE
Kim Dobbelaere
KimDobbelaere
Reviewed on  11/11/2025 14:19
Kim recommends this restaurant for:

Lekker gegeten in een gezellig en huiselijke sfeer, met hele goeie bed...

Lekker gegeten in een gezellig en huiselijke sfeer, met hele goeie bediening.

Kim Dobbelaere
0 Favorites
0 Reviews
Reviewed on  11/11/2025 14:19
Kim recommends this restaurant for:

Lekker gegeten in een gezellig en huiselijke sfeer, met hele goeie bed...

Lekker gegeten in een gezellig en huiselijke sfeer, met hele goeie bediening.