Reviews
Restaurant Bistro Henriette
Sluisstraat 68
8300 KNOKKE
Kim Dobbelaere
KimDobbelaere
Reviewed on
11/11/2025 14:19
Lekker gegeten in een gezellig en huiselijke sfeer, met hele goeie bed...
Lekker gegeten in een gezellig en huiselijke sfeer, met hele goeie bediening.
Kim Dobbelaere
0 Favorites
0 Reviews
Reviewed on
11/11/2025 14:19
Lekker gegeten in een gezellig en huiselijke sfeer, met hele goeie bed...
Lekker gegeten in een gezellig en huiselijke sfeer, met hele goeie bediening.