Reviews

Restaurant Umi Sushi & Asian Cuisine

Groenplaats 8 2000 ANTWERP
Peggy Van limbergen
PeggyVan limbergen
Reviewed on  22/11/2025 09:06
Peggy recommends this restaurant for:

Vriendelijke bediening en het eten was super lekker. Echt een aanrader...

Vriendelijke bediening en het eten was super lekker. Echt een aanrader.wij komen zeker nog terug.

Peggy Van limbergen
0 Favorites
0 Reviews
Reviewed on  22/11/2025 09:06
Peggy recommends this restaurant for:

Vriendelijke bediening en het eten was super lekker. Echt een aanrader...

Vriendelijke bediening en het eten was super lekker. Echt een aanrader.wij komen zeker nog terug.