Reviews
Restaurant 't Verwenkaffee
Gemeenteplein 9
1700 DILBEEK
martine letienne
martineletienne
Reviewed on
22/08/2021 12:09
Ikzelf min beste werkcollega's waren heel tevreden over eten en bedie...
Ikzelf min beste werkcollega's waren heel tevreden over eten en bediening...voor herhaling vatbaar..
martine letienne
0 Favorites
0 Reviews
Reviewed on
22/08/2021 12:09
Ikzelf min beste werkcollega's waren heel tevreden over eten en bedie...
Ikzelf min beste werkcollega's waren heel tevreden over eten en bediening...voor herhaling vatbaar..