Reviews

Restaurant Bistro Henriette

Sluisstraat 68 8300 KNOKKE
Nadine Verlinde (Neyens)
NadineVerlinde (Neyens)
Reviewed on  05/10/2025 11:53
Nadine recommends this restaurant for:

Gisteren onze 25 ste huwelijksverjaardag gevierd met onze kinderen en ...

Gisteren onze 25 ste huwelijksverjaardag gevierd met onze kinderen en kleinkinderen. We kregen een mooi gedekte tafel. We hadden gekozen voor het najaarsmenu.Het eten van aperitiefhapjes tot dessert was heel lekker! Dikke proficiat voor de keuken. De bediening was ook uitstekend. Altijd vriendelijk en beleefd. We zijn er al verschillende keren geweest en altijd heel tevreden. Ons lievelingsrestaurant in onze thuisstad Knokke! Ten zeerste aanbevolen!

Nadine Verlinde (Neyens)
0 Favorites
0 Reviews
Reviewed on  05/10/2025 11:53
Nadine recommends this restaurant for:

Gisteren onze 25 ste huwelijksverjaardag gevierd met onze kinderen en ...

Gisteren onze 25 ste huwelijksverjaardag gevierd met onze kinderen en kleinkinderen. We kregen een mooi gedekte tafel. We hadden gekozen voor het najaarsmenu.Het eten van aperitiefhapjes tot dessert was heel lekker! Dikke proficiat voor de keuken. De bediening was ook uitstekend. Altijd vriendelijk en beleefd. We zijn er al verschillende keren geweest en altijd heel tevreden. Ons lievelingsrestaurant in onze thuisstad Knokke! Ten zeerste aanbevolen!