Service en communicatie 0/10
Hoe het eten in dit restaurant zou zijn kan ik in mijn review spijtig genoeg niet vermelden. Wat ik wel kan vermelden is dat dit restaurant naar communicatie toe enorm slecht scoort! Stel je voor dat je een weekendje Hasselt/Genk hebt geboekt. Voor je huwelijksverjaardag voorzie je om eens lekker te gaan eten in een restaurant om de dag geslaagd te doen eindigen. Wel dit was wat wij in onze gedachten hadden! Tot 15.30uur in de namiddag je opeens een mailtje krijgt dat je reservatie geannuleerd wordt. Alle respect als er iets gebeurd waardoor je reservatie afgezegd dient te worden, nu verwacht ik enerzijds wel een telefoontje wanneer de annulatie amper 3u gebeurd alvorens je moet gaan eten! Veel mensen zouden het mailtje zelfs niet meer zien. Maar goed, benieuwd of dit mailtje correct was nam ik de telefoon en belde ik even naar het restaurant. Daar nam men vervolgens op, men gaf mij de chef door en die bevestigde op zijn beurt dat dit foutief was en mijn reservatie 's avonds geen enkel probleem was! Opgelucht dat ons etentje toch door kon gaan gingen we 's avonds naar het restaurant met een taxi zodat we beiden een glaasje konden drinken. Maar wat bleek daar aangekomen? Het restaurant bleek toch gesloten te zijn desondanks een eerder telefoontje die ik in de namiddag gedaan had. Opnieuw belde ik naar de zaak om uitleg te vragen maar ik kreeg niemand meer aan de lijn. Ook op mijn voicemail bericht kreeg ik nooit geen reactie meer... Ik kan jullie dus niet zeggen of het eten lekker is maar ik weet wel dat desondanks een telefoontje 3u voor onze reservatie ze er toch in slaagden om een gezellig etentje op onze huwelijksverjaardag teniet te doen! Zonde!!!