Restaurant Bia Mara Bourse

Rue du Marché aux Poulets 41 1000 BRUSSELS (CENTER)
Fernanda Hendrickx Deurne, Belgium
FernandaHendrickx
Reviewed on  31/08/2014 08:55

KLOK is voor de Wereld - Hier hebben ze tijd genoeg !

Ontvangst : iedereen met zijn jas op zijn stoel ! dienster zou moeten tonen waar de kapstok staat (apart kamertje) niet te zien in restaurant !Betere kennis van het Nederlands zou een plus punt zijn !! toilet : vreselijk hoge uitgesleten trappen naar 1st verdiep - problemen voor oudere mensen en levens gevaarlijk om terug naar beneden te gaan - op zoek gegaan voor "toilet voor mindervalide" niet gevonden ! Geen toiletpapier in één van de wc's ! eten : kwaliteit - smaak super lekker niets op aan te merken ! wachttijd...... vele tafeltjes leeg want ze nemen telefonisch maar net genoeg volk aan omdat de keuken zou kunnen volgen en dit is een probleem ! 40 min voor ons voorgerecht en daarna 1 uur voor de hoofdschotel gevolgd door dessert ! Ga dus nooit met een grote groep !! Het lange tafelen nemen wij er dus maar graag bij omdat de kwaliteit van het eten alles goedmaakt !

Fernanda Hendrickx
1 Review
Reviewed on  31/08/2014 08:55

KLOK is voor de Wereld - Hier hebben ze tijd genoeg !