Restaurant Eyckerhof

lara moons Arendonk, Belgium
laramoons
Reviewed on  03/04/2014 14:19

Ecykerhof staat niet open voor jonge gastronomen

Op 2 april ben ik met 7 vriendinnen het jonge gastronomen menu gaan eten in Eyckerhof, nadat we vorig jaar zeer tevreden waar over de service en keuken van Chateau du Mylord. We keken allemaal uit naar deze geweldige ervaring, maar zijn echter zéér teleurgesteld naar huis gegaan die avond. Ecykerhof breekt alle voorwaarden van het "Jonge Gastronomen" principe (= jongeren onder 28 krijgen voor €58 een all-in diner) en wij zouden dan ook aan geen enkele jonge gastronoom aanraden om in Eyckerhof te dineren. Ten eerste kregen was de drank niet all-in (we hebben allemaal 1 glas extra betaald) en was het moeilijk om extra broodjes te bestellen. Ten tweede was de service ook ondermaats. Het eten volgde zich zeer snel op, waardoor wij op een vriendelijke manier vroegen om het dessert 20 minuutjes te laten wachten. De serveerster liep naar de keuken en deelde het nieuws (voor onze ogen) op een heel geïrriteerde manier mee. Ten derde moesten wij, als jonge gastromen, MEER betalen dan de normale gast (58 euro t.o.v. 55 euro). Hiervan stonden we helemaal versteld. Als we hiernaar vroegen, werd er zogezegd 3 euro per persoon extra aangerekend omdat er van uit gegaan werd dat jongeren altijd met creditcard betalen (?) (hoewel we op voorhand hadden vermeld dat we cash zouden betalen). Jonge gastronomen zijn dan ook duidelijk NIET welkom in Eyckerhof en wij vragen ons af waarom dit restaurant hier eigenlijk aan mee doet. Jonge gastronomen zijn duidelijk niet gewenst in dit restaurant

lara moons
1 Review