Reviews

Restaurant Brasserie Brouwershof

Provinciesteenweg 10 3150 HAACHT
Nadine Roman
NadineRoman
Reviewed on  10/08/2024 20:59
Nadine recommends this restaurant for:

Correcte ontvangst en vriendelijke bediening. Er was een probleem met ...

Correcte ontvangst en vriendelijke bediening. Er was een probleem met het opnemen van de bestelling van het eten omdat het meisje dat onze aperitief bracht, de bestelling niet ingaf in de computer. Dit werd later rechtgezet door iemand anders en als compensatie kregen we de drank bij het eten gratis. Een mooie geste. We hadden wel verwacht dat het bewuste meisje zich zou komen verontschuldigen maar dat deed ze niet. Ze werkte achter de toog en daar kwam ze heel arrogant over. Spijtig!

Nadine Roman
0 Favorites
0 Reviews
Reviewed on  10/08/2024 20:59
Nadine recommends this restaurant for:

Correcte ontvangst en vriendelijke bediening. Er was een probleem met ...

Correcte ontvangst en vriendelijke bediening. Er was een probleem met het opnemen van de bestelling van het eten omdat het meisje dat onze aperitief bracht, de bestelling niet ingaf in de computer. Dit werd later rechtgezet door iemand anders en als compensatie kregen we de drank bij het eten gratis. Een mooie geste. We hadden wel verwacht dat het bewuste meisje zich zou komen verontschuldigen maar dat deed ze niet. Ze werkte achter de toog en daar kwam ze heel arrogant over. Spijtig!

Restaurant Brasserie Brouwershof

Provinciesteenweg 10 3150 HAACHT
Nadine Roman
NadineRoman
Reviewed on  17/09/2022 18:01
Nadine recommends this restaurant for:

We waren wel tevreden over de bediening en het eten. Toch zouden de se...

We waren wel tevreden over de bediening en het eten. Toch zouden de serveersters en obers meer moeten rondkijken om te zien of iemand nog iets nodig heeft. Dit duurt hier wel veel te lang voor ze oogcontact maken. Het geeft de indruk dat ze of niet durven contacten leggen of dat het hen niet interesseert of een klant nog iets extra wenst. De afruimer van dienst was dan wel veel te opdringerig in het willen verkopen van drank want telkens het glas of kopje net leeg was, kreeg je hier de vraag of er nog iets moest komen. Hierdoor zijn we wel sneller dan gepland vertrokken want dit is ook heel ongepast. Spijtig want we komen graag genieten van het mooie interieur en het lekkere eten.

Nadine Roman
0 Favorites
0 Reviews
Reviewed on  17/09/2022 18:01
Nadine recommends this restaurant for:

We waren wel tevreden over de bediening en het eten. Toch zouden de se...

We waren wel tevreden over de bediening en het eten. Toch zouden de serveersters en obers meer moeten rondkijken om te zien of iemand nog iets nodig heeft. Dit duurt hier wel veel te lang voor ze oogcontact maken. Het geeft de indruk dat ze of niet durven contacten leggen of dat het hen niet interesseert of een klant nog iets extra wenst. De afruimer van dienst was dan wel veel te opdringerig in het willen verkopen van drank want telkens het glas of kopje net leeg was, kreeg je hier de vraag of er nog iets moest komen. Hierdoor zijn we wel sneller dan gepland vertrokken want dit is ook heel ongepast. Spijtig want we komen graag genieten van het mooie interieur en het lekkere eten.

Restaurant Brasserie De La Roue D'or

Rue des Chapeliers 26 1000 BRUSSELS (CENTER)
Nadine Roman
NadineRoman
Reviewed on  21/05/2022 10:25
Nadine recommends this restaurant for:

Enkel het interieur en de naam is typisch Brussels maar niet de klantonvriendelijkheid doet dit teniet.

Na verschillende bezoeken aan dit restaurant hebben we het écht gehad. Fantastische service voor groepen, niet dus. Als je reserveert voor een zondagavond voor een groep, krijg je eerst groen licht voor je reservatie. Wanneer je echter een opmerking maakt op een fout die zij in je reservatie maken, krijg je opeens geen reservatie meer. Wanneer je dan vraagt voor rechtzetting, krijg je een 'sorry voor het misverstand' en willen ze je geen reservatie geven voor een andere avond dan de gevraagde, want ze kunnen hun vaste klanten wel niet weigeren op die bepaalde avond dat zij vinden dat jij zou komen. Mooie service is dit! En dit terwijl we eerst persoonlijk gingen eten om ook na te vragen of een reservatie kon voor een aantal personen op die bepaalde dag en hoe we dit moesten doen. In het restaurant gaven ze duidelijk aan dat we dit per mail moesten regelen. Waarschijnlijk durven ze niet in iemands gezicht zo grof zijn... Hier zetten we geen voet meer binnen! Groepen zo in problemen brengen, zodat deze holderdebolder op zoek moeten gaan naar een andere locatie, getuigt van een ongelooflijke arrogantie en klantonvriendelijke aanpak door het management. Onbegrijpelijk!

Nadine Roman
0 Favorites
0 Reviews
Reviewed on  21/05/2022 10:25
Nadine recommends this restaurant for:

Enkel het interieur en de naam is typisch Brussels maar niet de klantonvriendelijkheid doet dit teniet.

Na verschillende bezoeken aan dit restaurant hebben we het écht gehad. Fantastische service voor groepen, niet dus. Als je reserveert voor een zondagavond voor een groep, krijg je eerst groen licht voor je reservatie. Wanneer je echter een opmerking maakt op een fout die zij in je reservatie maken, krijg je opeens geen reservatie meer. Wanneer je dan vraagt voor rechtzetting, krijg je een 'sorry voor het misverstand' en willen ze je geen reservatie geven voor een andere avond dan de gevraagde, want ze kunnen hun vaste klanten wel niet weigeren op die bepaalde avond dat zij vinden dat jij zou komen. Mooie service is dit! En dit terwijl we eerst persoonlijk gingen eten om ook na te vragen of een reservatie kon voor een aantal personen op die bepaalde dag en hoe we dit moesten doen. In het restaurant gaven ze duidelijk aan dat we dit per mail moesten regelen. Waarschijnlijk durven ze niet in iemands gezicht zo grof zijn... Hier zetten we geen voet meer binnen! Groepen zo in problemen brengen, zodat deze holderdebolder op zoek moeten gaan naar een andere locatie, getuigt van een ongelooflijke arrogantie en klantonvriendelijke aanpak door het management. Onbegrijpelijk!