Restaurant Dessain

Ludo Vandebril MECHELEN, Belgium
LudoVandebril
Reviewed on  28/03/2015 11:25

Jammer

Eerste keer bezocht na de overname. Het vroegere restaurant was de laatste tijd wat van haar pluimen verloren. Met de nieuwe wind was er hoop op beterschap. Jammer genoeg is dit absoluut niet het geval. Zowel bediening (geen affiniteit met klant, op het plat boerse af) als eten (kwaliteit niet ok, vlees niet gaar, minimale hoeveelheid) zijn prijs/kwaliteit niet in balans. Dit is nefast voor een zaak die zich terug moet opwerken. Voor ons nooit meer!

Ludo Vandebril

LudoVandebril
Reviewed on  28/03/2015 11:16
Ludo recommends this restaurant for:

Lekker en in balans

Voor het eerst in 't Korennaer maar zeker niet voor het laatst. Goed uitgebalanceerd fijnproeversmenu, aanpasbaar voor de kleine en iets grotere honger. Alle gerechtjes zijn super lekker en worden mooi gedresseerd. Het 'chefgerechtje' was subliem. Perfecte bijhorende wijnkeuze uit verrassende, lees minder gekende wijngebieden. Maar daarom niet minder lekker! Prijs/kwaliteit zeker in balans. Chef is uitermate vriendelijk en gemotiveerd en speelt zeer kort op de bal. Foutje in de service werd door hem perfect opgevangen. Hier komen wij zeker nog terug!

Ludo Vandebril
Reviewed on  28/03/2015 11:16