Reviews

Restaurant Sgol

Emile Braunplein 40 9000 GHENT
Eddy dewit
Eddydewit
Reviewed on  18/11/2025 11:33
Eddy recommends this restaurant for:

We gingen om lekker te eten en om te praten met de oud-collega's. En ...

We gingen om lekker te eten en om te praten met de oud-collega's. En dat was alle twee een succes. We zijn de tijd uit het oog verloren, zo heerlijjk was het weerzien bij de maaltijd. Bedankt SGOL en tot gauw! Lieve groet, Eddie Dewit

Eddy dewit
0 Favorites
0 Reviews
Reviewed on  18/11/2025 11:33
Eddy recommends this restaurant for:

We gingen om lekker te eten en om te praten met de oud-collega's. En ...

We gingen om lekker te eten en om te praten met de oud-collega's. En dat was alle twee een succes. We zijn de tijd uit het oog verloren, zo heerlijjk was het weerzien bij de maaltijd. Bedankt SGOL en tot gauw! Lieve groet, Eddie Dewit