Reviews
Restaurant Sgol
Emile Braunplein 40
9000 GHENT
Eddy dewit
Eddydewit
Reviewed on
18/11/2025 11:33
We gingen om lekker te eten en om te praten met de oud-collega's. En ...
We gingen om lekker te eten en om te praten met de oud-collega's. En dat was alle twee een succes. We zijn de tijd uit het oog verloren, zo heerlijjk was het weerzien bij de maaltijd. Bedankt SGOL en tot gauw! Lieve groet, Eddie Dewit
Eddy dewit
0 Favorites
0 Reviews
Reviewed on
18/11/2025 11:33
We gingen om lekker te eten en om te praten met de oud-collega's. En ...
We gingen om lekker te eten en om te praten met de oud-collega's. En dat was alle twee een succes. We zijn de tijd uit het oog verloren, zo heerlijjk was het weerzien bij de maaltijd. Bedankt SGOL en tot gauw! Lieve groet, Eddie Dewit