Restaurant Velinx Kafee

Dijk 111 3700 TONGRES
placeholder Monique Vanvinckenroye
MoniqueVanvinckenroye
Reviewed on  07/09/2015 08:27

VELINX KAFEE een afrader!

Wij gaan nooit meer eten in het Velinx Kafee. Als je een bestelling opgeeft moet je zeer specifiek zijn want er wordt van het personeel verondersteld dat jij de menukaart volledig meester bent. Mijn man bestelt een salade en ik bestel een burger (vegetarisch). Na 20 minuten krijgen wij ons eten en blijkt dat ik een vlees burger gekregen heb. Als ik hierop reageer krijg ik nogal kortaf de opmerking dat ik specifieker had moeten zijn in mijn bestelling. Het antwoord van de ober was kort; ik had moeten weten dat ze de burgers zowel als vlees burger en als vegetarische burgers serveren. Na 20 minuten, de obers maken ondertussen een grote boog rond ons tafeltje, komen ze plots mijn bord weg halen. Als ik na nog eens 10 minuten de rekening vraag komt een ober met mijn vegetarische burger. Wij vertrekken naar huis met mijn eten in een doosje om het dan daar in de vuilbak te gooien. Als ik dan thuis de rekening nog eens bekijk blijkt dat de patron mij de 2 burgers aangerekend heeft: 1 burger die ik niet gevraagd heb en 1 burger die ik niet gegeten heb. DUS: Geef ik voor het eten = 0 Geef ik voor de gezelligheid = 0 Geef ik voor de klantvriendelijkheid een dikke = 0

Monique Vanvinckenroye
Reviewed on  07/09/2015 08:27

VELINX KAFEE een afrader!

×
Logo

New edition +150 restaurants 3-course as from € 27 from 7 - 23 oktober

With an account you can already book for the RestoDays as from 27 September

Advantages of your free account:

Keep by mail informed about restaurant promotions
Manage your favorites, reviews, reservations and profile
Be the first to make you reservation in avant-première for the RestoDays.

Register with your Facebook account

Recommended

The easy way to sign in to Resto.be

or

Create your account here