Restaurant Bistro & Grill St-elooi

SandraDe Saeger
Reviewed on  22/11/2015 16:11
Sandra recommends this restaurant for:

Een aanradertje!

We hebben de menu genomen en vonden deze zéér lekker en aangepast aan het seizoen. Alles wordt hier zelfgemaakt (zelfs mayonaise, koffiekoekjes, ijs, enz...). De chefkok weet perfect welke smaken te combineren (chocoladeflan met mandarijn, mmmm!!!) en ze ook nog eens mooi op het bord te brengen. Je moet wel een liefhebber zijn van grill, want alles heeft een gegrild of gerookt smaakje, maar ons stoorde dat niet. Het gaf een meerwaarde aan de gerechten. Zeer vriendelijke bediening ook! Als ik een minpuntje mag geven : tafels staan redelijk dicht bij elkaar, maar aangezien het een kleine ruimte betreft, kan dit waarschijnlijk niet anders.

Sandra De Saeger
Reviewed on  22/11/2015 16:11