Restaurant De Jonkman

Maalsesteenweg 438 8310 SINT-KRUIS-BRUGHES
Reviewed on  16/02/2015 20:56
Valentina recommends this restaurant for:

GEWOON TOP/ VOOR ONS 3 STERREN WAARD

Wij werden hier zeer vriendelijk ontvangen, het eten was subliem, iedereen verwijst maar naar Sergio Herman maar ik vind dat deze chef intussen toch zijn eigen stempel drukt op zijn keuken en die is fantastisch, de sfeer was zeer aangenaam, ruimte genoeg tussen de tafeltjes om de privacy te garanderen, personeel en gastvrouw weten perfect hoe je het de gasten naar hun zin moet maken, de wijnen zeer goed gekozen. Een toppertje, zie hier volgend jaar nog een ster bij komen.

Reviewed on  16/02/2015 20:56
Valentina recommends this restaurant for:

GEWOON TOP/ VOOR ONS 3 STERREN WAARD

Restaurant Jer

Persoonstraat 16 3500 HASSELT
Reviewed on  18/03/2013 10:13

Zoals altijd zeer lekker gegeten !

Dit is de 4de keer dat we hier zijn komen eten en het was weer superlekker, bediening is ongedwongen en zeer attent naar onze bejaarde moeder toe. We zullen dit restaurant dus zeker nog bezoeken in de toekomst.

Reviewed on  18/03/2013 10:13

Zoals altijd zeer lekker gegeten !

Restaurant Restaurant Mardaga

Stationsstraat 121 3665 AS
Reviewed on  08/10/2012 13:34

Weeral zeer lekker gegeten

Zijn hier al vaker geweest met restaurantweek en restodays, hebben zelfs een andere reservatie afgezegd omdat we hier normaal gezien op zondag nooit terecht kunnen wegens gesloten en nu wel. Hebben absoluut geen spijt, gerechten zijn af, lekker, mooi gepresenteerd. Dikke proficiat aan de jonge chef en heel het team. Geen lange wachttijden, lekker wijntje en zeer lekkere keuken. Kijken uit naar ons volgend bezoek.

Reviewed on  08/10/2012 13:34

Weeral zeer lekker gegeten

Restaurant Restaurant Mardaga

Stationsstraat 121 3665 AS
Reviewed on  22/03/2012 09:37

zeer goede keuken

zeer lekker gegeten, kleine mankementjes zoals geen boter en peper op tafel, beetje rumoerig, maar voor de rest een aanrader. Jammer genoeg op zondag gesloten, anders kwamen we hier vaker.

Reviewed on  22/03/2012 09:37

zeer goede keuken