Restaurant Mille Et Une Nuits

placeholder Patrik Niels
PatrikNiels
Reviewed on  08/06/2019 18:04

Heel lekker eten, maar helaas zeer slechte bediening

Eerst het goed nieuws. Het eten was uitstekend en de prijzen zijn zeer correct. Maar … we bestelden als aperitief 4x een Mojito, maar toen we na lang wachten uiteindelijk onze drankjes kregen, bleek er geen alcohol in te zitten. Toen we de ober erop wezen dat er vermoedelijk geen alcohol in de Mojito zat, lachte hij dit weg met de opmerking “ah, dat ben ik vergeten”, waarop hij de glazen wegnam en er aan de toog wat rum bij goot. Maar ook hier vergat hij één glas, waardoor nog steeds één iemand Mojito zonder alcohol had. Geen verontschuldigingen, geen compensatie, niets. Nog nooit meegemaakt, dit! Bij het hoofdgerecht kregen we een mandje met brood, met 3 stukjes brood voor 4 mensen !!!! Niettegenstaande het gezellige interieur en het voortreffelijke eten, hebben we niet veel zin om naar deze plek terug te keren. Jammer.

Patrik Niels
Reviewed on  08/06/2019 18:04