Restaurant Restaurant La Paix

Glenn Scheerlinck LIEDEKERKE, Belgium
GlennScheerlinck
Reviewed on  26/03/2015 20:48

La Paix samenvatting

Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen door het personeel. Het interieur is weinig aantrekkelijk, doet denken aan een gerenoveerd café en met een beetje ongeluk kijk je uit op de drukke straat van een onaangename buurt. Bij een drukke service wordt het er zeer lawaaierig, waardoor je het gezelschap en de zaalverantwoordelijke moeilijk verstaat. De kaart werd niet toegelicht en de voorgerechten zijn schandalig hoog geprijsd. Deze zijn wel lekker van smaak, maar verantwoorden nog lang de prijs niet. Als hoofdgerecht namen we datgene waarvoor La Paix gekend is, de file puur steak. Het gepresenteerde bord was niet bepaald een streling voor het oog, de gemixte groenten passen niet bij een steak en ik ontbrak een originele, smaakvolle salade. Dit was eerder een bord voor het betere eetfestijn. De bestelde gerechten werden een beetje laat, maar wel met veel passie toegelicht. Bij een bezoek aan La Paix trek je best een volledige namiddag uit. We deden 2,5h over een voor- en hoofdgerecht.

Glenn Scheerlinck
1 Review