Reviews

Restaurant Brasserie Sint Pieter

Sint Pieter 1 3621 REKEM
Renate Van der Vleut
RenateVan der Vleut
Reviewed on  01/08/2022 16:49
Renate recommends this restaurant for:

het eten was lekker, speciaal bier ook, en een gezellige sfeer. Person...

het eten was lekker, speciaal bier ook, en een gezellige sfeer. Personeel beleefd en behulpzaam.

Renate Van der Vleut
0 Favorites
0 Reviews
Reviewed on  01/08/2022 16:49
Renate recommends this restaurant for:

het eten was lekker, speciaal bier ook, en een gezellige sfeer. Person...

het eten was lekker, speciaal bier ook, en een gezellige sfeer. Personeel beleefd en behulpzaam.