Restaurant Gusto

placeholder Andre Meyers NIEL-BIJ-AS, Belgium
AndreMeyers
Reviewed on  25/09/2013 15:08

teleurstelling

bij het binnenkomen werd je verwelkomd door een.. poetskar, het personeel kwam arrogant over, veel fouten tijdens de bediening, ondanks wij op dat moment de enige klanten waren. Het hoofdgerecht: entrecote: en saignant, geen vraag aan de klanten over de bakwijze. Dessert was koud, deels zou warm moeten zijn. Daarbij was het zeer storend dat de er een kar van de ene kant naar de andere kant werd gereden, men moest zelf stoppen met praten, daar men elkander niet meer kon verstaan. prijs/ kwaliteit verhouding klopt niet.

Andre Meyers
1 Review