Restaurant Vrijmoed

placeholder Nathalie Sterck ZAFFELARE, Belgium
NathalieSterck
Reviewed on  21/01/2016 12:03

Teleurstellend

De verwachtingen waren hoog gespannen, spijtig genoeg werden deze niet ingevuld. Als je voor de voorgestelde menu koos, kon je kiezen van 4 tot 7 gangen. Bij iedere extra gang kwam er € 10 bij de totaalprijs, hetgeen mij redelijk leek. Wij gingen voor 5 gangen. Het extra tussengerecht (sjalot-ossenstaart) was zeer, maar dan ook zeer miniem. Ik zou dit eerder een hapje noemen. Qua smaak vond ik persoonlijk de gepekelde schelvis het beste; het dessert met peterselie was gedurfd. Echte smaaksensaties zaten er echter niet tussen. Jammer. In deze klasse is er beter (en goedkoper) te vinden.

Nathalie Sterck

placeholder Nathalie Sterck ZAFFELARE, Belgium
NathalieSterck
Reviewed on  19/11/2013 07:56

Goede Thai

Het aperitief viel een beetje klein uit. De Siamese wandeling is ideaal om de verschillende smaken te leren kennen en beviel heel goed. Gezellig kader. Aanrader!

Nathalie Sterck
Reviewed on  19/11/2013 07:56