Restaurant Passion

Wim van Zanten
Wimvan Zanten
Reviewed on  04/02/2020 18:30
Wim recommends this restaurant for:

Precies wat we zochten. Top!

Wow! Dit is precies wat we zochten. Een restaurant naar ons hart. Een weekend Gent en we hebben er twee keer de lunch genoten. En genieten was het. We liepen er langs en dachten: dit is het. We gingen binnen en werden vriendelijk ontvangen. Eenmaal binnen dachten we: ja, hier willen we zijn. Het eten. Een prachtig stoofpotje. Desgevraagd kreeg ik er ook een heel lekker biertje bij; de Keizer Karel (die natuurlijk ook in het eten zat). Vrouwlief nam de Kannibaal; zag er prachtig uit. Dag twee. Ik ging voor de Kannibaal. Heerlijk. Met een Gentse Strop ernaast. Nou ja, twee dus. Echt een toprestaurant. Bediening: tja, wat zal ik zeggen? Kan niet beter. Perfect! Een tien.

Wim van Zanten
1 Review
Reviewed on  04/02/2020 18:30
Wim recommends this restaurant for:

Precies wat we zochten. Top!