Restaurant Taverne Kopenhagen

Jan Lodeweyckx ANTWERPEN, Belgium
JanLodeweyckx
Reviewed on  11/01/2016 09:20

Gezellige taverne

Ondertussen een drietal keren bezocht voor een avondmaal met vrienden. Tweemaal vrij lekker gegeten, doch de laatste keer viel het wat tegen. Gevraagd om een gerecht zonder witloof klaar te maken, doch mét flink wat witloof gekregen. Daar ging mijn eetlust... Voor de rest een correcte bediening gehad en juiste prijs- kwaliteit verhouding van het eten.

Serge Van Goethem
Replied on 12/01/2016 12:14

Beste, Ik wil u danken voor de leuke beoordeling en wens mij te verontschuldigen voor het misverstand met het witloof. Beste groet, Serge Van Goethem Taverne Kopenhagen

Jan Lodeweyckx
1 Review